Klachtenregeling, ook bij DeSteigerConcurrent kan er iets fout gaan.

Helaas, het kan voorkomen dat er iets is misgegaan voorafgaand, tijdens of na de levering van de bestelling. Je staat dan ook vrij in je recht om hierover een klacht in te dienen bij ons.


De meeste klachten komen over een beschadigd product, welke tijdens het transport beschadigd is geraakt. We nemen deze klachten uiterst serieus en willen graag samen kijken naar de juiste oplossing.


Je kunt een klacht indienen via onderstaand formulier of mailen naar: info@desteigerconcurrent.nl

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.  



Klacht indienen, dat kan hieronder.

Voor - en achternaam:*

Telefoonnummer:*

E-mailadres:*

Bestelnummer:*

Klacht:*

Je kunt een klacht ook doorgeven....

  • via onze live-chat!
  • via info@desteigerconcurrent.nl

  • door te bellen: 085 760 2432

Wat zoek je?

Jouw winkelwagen