Bestelling & Levering, zo werkt het bij ons.

Na het plaatsen van een bestelling zullen wij gelijk aan de slag gaan om deze zo snel mogelijk te verwerken.Wij hanteren 3 soorten levering;- Vóór 11:30 uur besteld, is volgende werkdag in huis. Dit geldt uiteraard alleen bij voorradige producten. (De voorraad die op de website staat aangegeven klopt niet altijd, bel voor de zekerheid even naar onze klantenservice).- Gratis verzending wanneer er gekozen wordt voor een levering in 1-4 werkdagen. Dit geeft ons de ruimte om een betere route te plannen en dus milieuvriendelijk te zijn door CO2-besparing.- Bij bestellingen tot €30.- (excl. BTW) wordt €7,50 verzending in rekening gebracht. Dit zijn vaak losse onderdelen, dat zou niet uitkunnen als we het gratis moeten opsturen.  

Bestelling & Levering van DeSteigerConcurrent.



Veelgestelde vragen over Bestelling & Levering

Wat is de levertijd?

Product(en) die op voorraad zijn, kunnen gelijk geleverd worden. Het is dan afhankelijk van welke verzendmethode je kiest. Je kunt de bestelling al de volgende dag in huis hebben (let op: Neem voor de zekerheid contact op met onze klantenservice om te controleren of een product wel echt op voorraad is, de voorraad die op de website staat is niet altijd up-to-date). In België is de levertijd bij een voorradig product of meerdere producten vaak 2-3 werkdagen. Voor de exacte levertijd van je bestelling kun je altijd even contact opnemen met onze klantenservice.

Welk transportbedrijf komt langs?

Wij leveren zoveel mogelijk met ons eigen vervoer door Nederland! Dit is echter wel op basis van route (welke bepaald wordt door de bestellingen). Als een bestelling buiten de route valt wordt deze door een extern transportbedrijf geleverd. Dit zal Transmission of GVT zijn, of in uitzonderlijke gevallen PostNL of DPD. In België leveren wij via GVT of TGV. Als je kleine onderdelen hebt besteld, dan gaat dit vaak via de brievenbus.

Leveren wij ook in België?

Jazeker, wij leveren zowel in Nederland als België. Voor meer informatie over verzending naar België zie de overige vragen op deze pagina of neem contact op met onze klantenservice.

Leveren wij ook op de Waddeneilanden? 

Wij kunnen wel leveren op de Waddeneilanden, alleen tegen een tarief van €80.- (excl. BTW) aan verzending. Je kunt ook alleen een bestelling telefonisch plaatsen, zodat wij handmatig de bestelling voor je kunnen aanmaken. Plaats je toch zelf een bestelling die naar een van de Waddeneilanden moet, dan zullen we hem moeten annuleren. Helaas is het niet anders en moeten we dit tarief doorberekenen i.v.m. de transportkosten en de kosten om de bestelling op het eiland te krijgen.

Wat zijn de verzendkosten?

In Nederland bieden we gratis verzending aan voor al onze ladders, trappen en steigers! We moeten alleen verzending doorberekenen bij onderdelen of kleine accessoires. Dit bedraagt €7,50.- (excl. BTW). Voor verzending naar België geldt een standaard verzendtarief van €75,- (excl. BTW) en bij steigers of grote afnames kan dit oplopen tot een hoger bedrag, dit gaat via een offerte op calculatie. Neem in het laatste geval dus even contact met ons op.

Ontvang ik ook een Track & Trace?

Je ontvangt bij ons altijd een Track & Trace link. Zo weet je wanneer en hoe laat wij (ongeveer) langskomen. De Track & Trace ontvang je vaak 1 dag voor de leverdag. Soms is dit 's middags, maar het kan ook 's avonds zijn dat je deze ontvangt. (let op: Alleen bij grote bestellingen of bij het bestellen van kamersteigers KAN het voorkomen dat je geen Track & Trace ontvangt als we hem niet zelf leveren, dit gaat via GVT en die leveren niet altijd een Track & Trace) Heb jij je Track & Trace niet ontvangen? Controleer dan eerst goed elk mapje van je e-mail (dus ook de SPAM). Staat hij er echt niet tussen? Neem dan even contact op met onze klantenservice, zij kunnen jou verder helpen!

Ik ben op het moment van leveren niet thuis, wat nu?

Dat kan natuurlijk voorkomen! Het is makkelijk als je even contact opneemt met onze klantenservice, wij kunnen dan regelen dat de bestelling bijvoorbeeld bij de buren geleverd mag worden of op een andere plek o.i.d. . Je kunt altijd even bellen naar onze klantenservice 085 760 2432. Als je nog moet bestellen en je wil de bestelling liever later ontvangen of op een bepaalde datum, dan kun je dit altijd overleggen met onze klantenservice!

Wat zoek je?

Jouw winkelwagen